Wednesday, November 24, 2010

Malam Perpisahan Murid Tahun 6

Malam ni merupakan hari terakhir kami bersama murid-murid tahun enam. Walaupun keputusan UPSR kurang menggembirakan tapi mereka wajib di raikan jugak. Bukan apa sudah 6 tahun mereka belajar di sini, ini lah peluang terakhir mereka untuk bemesra bersama rakan, guru, serta kakitangan bukan guru. Walaupun agak ringkas majlis tersebut tetap berjalan dengan lancarnya.

Amaran "ini bukan majlis pakaian beragam". Agak-agak la ba ko bos.

Posing bersama guru sains yang dicintai. Gabriel "saya menang pasu". David "Duak-duak". Adeyana "Kenapa cikgu tahan nafas?". Cikgu Asyree "Kamu mesti belajar teknik menahan nafas peringkat 9, tuk jadi perenang wakil company".

Ini la dia murid-murid tahun 6, 2010. ada 14 orang semuanya. Dari kiri depan "sulan, magdeline, daniel, camellia, insa, gabriel, david, lini, adeyana, cecelia". Dari kiri belakang "Sebastine, jeaky, Cikgu wilpert (pengganti diri Quizer), dan dullah.

Dan akhir sekali gambar bonus setelah malam tersebut. Kasian terpaksa naik perahu ke bilik guru. sebab ada taklimat akhir tahun. Pun begitu terpampang wajah-wajah gembira bercampur terkejut di raut muka masing-masing. Duduk mencangkung macam mo dihantar balik ke negara asal mereka Indonesia atau Myanmar.

No comments:

Post a Comment